lördag 7 mars 2009

Vildsvinsmässa.

Idag har det blivet en del timmar i bil. 635 kilometer tror jag trippmätaren stannade på när vi kom hem ikväll. Peter B. har med säker hand kört mig och Anders tur och retur till Västerås.
Det är nämligen vildsvinsmäsa där denna helgen. Där fanns mycket kul saker att kolla på.

Klockan 12.00 var det även en debattpanel, som vi smög in på, med representanter från LRF, SJF, JRF, och riksdag med flera.. De va en mycket bra debatt.
Jag förstår att det finns platser där svinen kanske är lite för många.

Själv kunde jag inte hålla mig utan var tvungen att köpa med lite onödiga saker hem. Hitta detta rödpunktssikte med laser som jag tänkte prova på min 8*57 JS Kan ju vara bra att ha vid eventuella eftersök.

4 kommentarer:

XJAKT sa...

Var mässan i det totala bra?
Ville åka, men saker kom emellan...

Kvistabo´n. sa...

Mässan va inte så stor, men helt ok.

Magnus Skoglund sa...

mycket trevlig jaktblogg du har!

Boolia sa...

Nu är jag med!