onsdag 23 december 2009

Grilljerad.

Ja, de blev den verkligen.
Gick ut en sväng och glömde min skinka i ugnen. Men det gick bra, lite svart på toppen bara..

Efter att ha provsmakat den så är jag ändå mer än nöjd. Helt klart den bästa julskinkan i detta huset så långt.. Mycke mer färg på denna "vilda" skinka än dom man köper på ICA. Ska nog inte bli några problem att få slut på den.
På förmiddagen var jag på "kvarnen" och köpte majs ock ärtor. Ja, de trodde jag tills jag kom till åteln.
När jag fick öppnat säcken med majs, så visade det sig att den innehöll foderkorn..
De fixar sig nog nästa gång jag kommer och ska köpa grismat.
Det var inte slut i foderspridarn som jag trodde. De va majsen som hade hängt sig. Jag upplever att den majs jag köper, är dåligt rensad. Då rinner ärttorna lättare igenom spridaren.

Hoppas nu att ni ALLA som läser detta, får en riktigt
GOD JUL.

1 kommentar:

XJAKT sa...

En synnerligen god jul önskar xjakt!