fredag 13 juli 2012

Skåneland.

I morgon bär det av till sydkusten för en veckas solsemester. Köpte sololja på Ica idag, men dom skrattade åt mig. Jag var visst den förste i år som köpte solskydd... :)


Här är lite bilder från i fjol. Behövdes inte så mycket sololja då heller. 

Får väl bli lite fotojakt  där nere i år igen när det är lugnt med jakten här på hemmafronten. 







 Här dra ett regnväder in över stranden i Abbekås. 

Fast en och annan fin kväll blev det vid metbryggan. Får hoppas man kan dra upp nån lite abborre i år. Förra året lura dom mig allihopa. 


Hitta en ny jaktblogg idag som jag kommer att följa. Ni hittar den här.


Ha nu alla en trevlig helg.  

4 kommentarer:

Miranda sa...

Tittar in för att önska en trevlig helg <3 Underbara bilder!!! Ha en fin helg du med!

Kvistabo´n. sa...

Tack Miranda. Får hoppas jag kan hitta några ny motiv under veckan.

Lindsjö taxar sa...

Du är ju skitduktig med bilder. Otroligt fina du fick. Ser fram emot dina semesterbilder.

Kvistabo´n. sa...

Tack. Jag har laddat kameran så nån bild ska de nog bli...