fredag 8 oktober 2010

Jakt pågår.

Så har vi då äntligen kommit fram till älgjakten även här nere på våra breddgrader. Vist är man lite avis på vissa lag norröver som tjuvstartar redan i morgon lördag.
De finns en del älg här nere med. Jag har sett ut ett bra pass med tak på, ifall de skulle bli regn på måndag. Då vi äntligen har fått opp åldern på tjurarna till lagom ålder. så fanns det en STOR brunstgrop strax framför där jag tänkt att sitta.. Får hoppas att inte Peter skvallrar i morgon var den finns..

Griser har jag inte sett på länge, men denna skylt hänger allid uppe hos mig.
Inte en dag utan jakt. Ibland är det gris som jagas, nästa dag hjortar.
Men jag går inte till sängs utan att skjutit ett eller flera skott..

Men dom flesta skotten blir numera med min nya kamera...




Hoppas att ni som kollar på min blogg gillar mina kort.




Hoppas ni alla får en trevlig helg....




Inga kommentarer: