onsdag 24 juni 2009

Jaga tid.

På tisdagskvällen var jag i Nossebro på Marknadsafton. Jag hade köpt ett par lotter där vinsten var att få åka med som kartläsare i en rallybil i "Nossebro City Race."
Der var 10 olika rayllybilar som ställde upp i detta jippo.Det blev vinst, och gissa om jag drog högsta vinsten. Jag blev lottad att få åka med i Christian Johanssons Subaru.

Här står bilen på starten. Sedan blev det åka av. Jag vet ju att Byggbiten är ett "snabbköp", men så fort har jag nog aldrig passerat förbi deras butik. Jag lägger in en länk här får ni se hur bra han kör på grus.

http://www.youtube.com/watch?v=pXr8E4F3rHM&feature=related

Framför allt tycker jag de är kul och höra hur hans kartläsare där, Ida Olsson, försöker att lugna ner honom.Han slutade som tre på Strömkarlen 2008.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag skall åka till skroten imorgon, vill du vara kartläsare åt mig så ska vi nog slå den tiden. jag kände igen mig hela tiden på sträckan de körde