fredag 25 september 2009

Inköpsrunda.

Idag har jag och frun varit på turné. Vi åkte från Kvistabo klockan 10.00 idag. Kosan var ställd mot Falkenberg. Resan dit gick på dryga två timmar. Vårat mål där va Engelsson`s. Jag köpte ett par jaktkängor. De blev även en del andra småsaker.

När vi var klara där så hade jag lovat att vi skulle åka till GeKå`s i Ullared....
Vi gick var sitt varv. Där finns mycke saker å titta på, men det är inte riktigt min affär.

Imorgon, lördag, ska vi fixa de sista på våra älgpass. De drar ihop sig. Bara två veckor kvar dit nu. Jag ser lite dåligt med älg nu, men dom hittar säkert "hem" innan jakten..

Dåligt med bilder på skjutna griser nu. Här är en gammal.




Har lagt till en ny länk på en fin blogg. Klicka på Vildsvinsjakt till höger här, så kommer ni dit.

Inga kommentarer: