onsdag 19 maj 2010

Nytt liv.

Ja så känns det nästan idag.
Igår blev jag av med gipset som jag har haft i 5 veckor på min opererade tumme. Jag skall dock gå med ett stödbandage i några månader än. Men jag får ta av det när jag gör min tumgymnastik. Läkaren trodde jag skulle kunna jobba fullt i augusti..
Blir väl till att sitt på altanen och kolla in några solnedgångar till då.

På grisfronten händer det inte så mycket just nu. De har inte vart en gris framme på tre veckor på min åtel nu.

Väntar på den nya foderspridaren som är beställd. Dom har skickat en som jag inte fick att fungera, men jag hoppas att det snart skall komma en som gör de.

De börjar att synas en del älg ute på åkrarna nu. Hoppas på att få se nån nyfödd kalv snart.

1 kommentar:

Anders sa...

Ja nytt liv från dig! jag har undrat var du har varit, 1 vecka sen du skrev något :) skönt att bli av med gipset.